Partner interjú: Kombi Express Kft.
13 0

Kategória: 2013 12. havi hírlevél

Partner interjú:

Kombi Express Kft.

„A Kombi Express Kft. 2001-ben alakult, azóta belföldi és nemzetközi fuvarozással, logisztikával foglalkozunk. Partnereink közé szállítmányozók, logisztikai és gyártó cégek, valamint egy nemzetközi légitársaság, és egy élelmiszer lánc is tartozik. Nagy gyakorlatunk van speciális kiszolgálást igénylő áruk szállításában is, tevékenységünkkel Magyarországon és egész Európában jelen vagyunk.”

 

Kérdéseinkre Süveges Gabriella pénzügyi vezető válaszolt

Mióta használjátok a TR-Soft rendszerét?

2013-ban kezdtük el. Ezelőtt több programot használtunk a különböző feladatok nyilvántartására, de ezek közül egyik sem nyújtott átfogó megoldást a cég egész működésére. Ezért egy olyan programot próbáltunk találni, ami ebben segítene.  Amiből ki tudjuk nyerni azokat az infokat, ami nekünk szükséges.

Hogy találtátok a TR-Soft rendszerét?

Egy cég tanácsolta, akikkel baráti kapcsolatban állunk, és akik ezt a rendszert használják. Javasolták, hogy próbáljuk ki, mert ez náluk hatékonyan és költségkímélően működik.

Melyik a számotokra leghasznosabb funkció?

Mindegyik modul nagyon jó a számunkra! Sokkal több információt tudunk rögzíteni és ezeket könnyebben is tudjuk kezelni. Akár már a bejövő, kimenő számlák szintjén!

Mit változtatnátok a rendszeren?

Folyamatosan fejlesztjük a rendszert, még nem vagyunk a végén, sőt, még a közepén sem! Ez nyár óta szakadatlan közös munkát jelent – így együtt építjük a programot. Vannak speciális igényeink, melyek más cégnél nem feltétlenül találhatóak meg, így teljesen személyre szabottan kapjuk meg a programot. Így a végére saját, személyes programunk lesz!

Milyen a program a napi használatban?

Aki megismerkedett a programmal – legfőképpen az adminisztrációval foglalkozók – azt mondják, hogy jó, szeretik, megkönnyíti a munkát.  Jobban áttekinthetőbbek az információk, mivel egy helyen vannak.  Mind a munkaszervezés, mind a gépjárműpark átláthatóbbá vált. Egy gépjármű esetében például belépek a rendszerbe és egyből látok mindent. Az autóhoz tartozó adatokat, a rendszámot, biztosítást stb. Egyszóval egyszerűbbé és átláthatóbbá vált a mindennapi munka.

Most már egy év anyaga benne van a programban, így a következő évet ez jóval könnyebbé fogja tenni.  Van egy raktárunk, ott is be szeretnénk vezetni a TR-Soft rendszerét, azokat az adatokat is fel kell majd vinni. Így mindenki egy keretben fog látni mindent, ebbe a programba beleépítve. Ez megkönnyíti majd a munkánkat, és ezáltal az életünket.

Milyen kapcsolat alakult ki a TR-Softtal a közös munka során?

Idén meghívtak minket a 15. születésnapi ünnepségükre, ahova nagy örömmel mentünk. Nagyon jó játékokkal leptek meg minket! Ezek összehozták a társaságot, jó hagulat volt, főztünk, nagyokat beszélgetünk, igazán jól éreztük magunkat.  Jó volt, hogy ezt az eseményt megosztották velünk! 🙂

Vissza a hírlevélhez