Partner interjú: Ultima Kft.
27 0

Kategória: 2014 02. havi hírlevél

Kérdéseinkre Mucsi Gyula ügyvezető igazgató válaszolt

Mivel foglalkozik az Ultima Kft?

Cégünk elsősorban külföldön gyártó cégek magyar képviseletét látja el. Már több mint 20 éve vagyunk jelen a magyar piacon, importáljuk, raktározzuk és természetesen értéskesítjük a termékeket. Kizárólagossággal importálunk villamossági anyagokat, illetve vegyi és karbantartó anyagokat. Ez a két üzletágunk van, és összesen 12 céget képviselünk. Családi vállalkozást vezetünk, melyet a feleségemmel alapítottunk, és a családból többen is dolgoznak velünk – ez nagyon jó! A fő célunk természetesen a minél eredményesebb értékesítés. 🙂

Hogyan kezdődött a közös történetetek a TR-Softtal?

MGy

Ferivel egy üzleti rendezvényen ismerkedtünk meg, ahol elmesélte, mivel foglalkozik a cégük. Ekkoriban nem kerestem vállalatirányítási rendszert, viszont komoly problémát jelentett számunkra a CRM (Customer Relationship Management – ügyfélkapcsolat-kezelés). Miközben beszélgettünk, az is kiderült, hogy a TR-Softnak a komplett vállalatirányítási rendszer mellett van önállóan működő CRM rendszere is.  Az volt mókás, hogy ekkorra én már nagyon régóta kerestem egy ilyen rendszert, többet is kipróbáltam, teszteltem, de olyan megoldást, ami az igényeimnek teljesen megfelelt volna, nem találtam. Végül megvásároltunk egy olyat, ami kompromisszumokkal ugyan, de elfogadható volt a számunkra. A telepítés után találkoztam Ferivel, aki megmutatta a rendszerüket, én itt is a CRM-re voltam a legkíváncsibb. Végigkérdeztem a számomra legfontosabb pontokat, tud-e a szoftver az ügyfelekhez többféle kategóriát hozzárendelni, milyenek a lekérdezések, csoportosítások stb. – és mindenre egyértelmű, és számunkra tökéletesen működő választ kaptam. Így a már kifizetett és feltelepített rendszert végül egyszer sem használtuk, ehelyett Feriék rendszerével kezdtük el a munkát.

Használtok más TR-Soft modulokat is?

A távoli cél a későbbeikben egy teljes, komplex rendszer. Most külön CRM, számlázó illetve készletnyilvántartó rendszert használunk, melyek között nincs átjárás. Ez hosszú távon biztos hogy nem lesz szerencsés. Már láttuk Feriék többi modulját is, ezek össze vannak dolgozva, ami hatalmas előny, mert minden felvitt anyag már a többi modulban is megjelenik, lekérdezhető.

Mi a leghasznosabb a CRM-rendszerben a számotokra?

Nagyon sokszor jelentett problémát, hogy az adataink Excel táblázatokban voltak. Nagyon jó, hogy minden egy rendszerbe került, melyben a telefonhívásokat, hogy egy-egy ügyféllel hol tartunk, azt, hogy a különböző projektek hol tartanak mind egy felületen látjuk. Mindenki egy rendszerben dolgozik, így bárki tudja folytatni a félbemaradt munkát úgy, hogy az előzmények ott vannak.

Milyen személyes élményetek van Feriékkel és a TR-Softtal?

A feleségemmel ott voltunk a Cashflow rendezvényeiken, ahol nagyon jól éreztük magunkat! Feriékkel pedig nagyon jó az együttműködés, bámikor számíthatunk rájuk. Ami pedig külön öröm – és egyszerűsíti a mindennapjainkat –, hogy a rendszerüket a távolból is elérik, így egyből tudnak segíteni. Egyszóval mind a szoftverrel, mind a szolgáltatással meg vagyunk elégedve.

Milyen meglepetéssel készültél a hírlevél olvasóinak?

Van egy termékünk, amit folyékony hóláncnak hívunk. Ennek a használata most lesz aktuális, így arra gondoltunk, hogy a TR-Soft hírlevelesei 10% kedvezménnyel rendelhessék meg a terméket a www.powergrip.hu honlapról. Csak be kell írni a megjegyzés rovatba, hogy trs10, és ha ezt feltüntetik, ők már a csökkenett áron tudják a webshopból megrendelni a folyékony hóláncot!

www.ultima.hu


  1. Vissza a hírlevélhez
  2. Vissza a hírekhez