Vállalatirányítási rendszer rugalmasan, az Ön igényei szerint

Ön itt áll:

KezdőlapHírekHírekPénzügyi projektvezető – rendszerszervező
09 0

Kategória: Hírek

Fejlesztő csapatunkba keresünk:

 

Pénzügyi projektvezető – rendszerszervező

 

Munkatársat

Munkakör:

Ügyviteli-, vállalatirányítási rendszerek pénzügyi moduljainak tervezése, bevezetése.

Feladataid ebben a munkakörben:

  • Támogatod a munkatársakat a pénzügyi modulok bevezetése, üzemeltetése során.
  • Kapcsolatot tartasz az ügyfelek pénzügyi munkatársaival (pénzügyi vezető, könyvelő, pénzügyes felhasználók).
  • Felméred az ügyfél igényeket. (Felteszed a megfelelő kérdéseket az ügyfeleknek, begyűjtöd a kéréseket, hibákat.)
  • Megvalósítási koncepciót készítesz.
  • Rendszertervet készítesz, elfogadtatod az ügyféllel és a fejlesztőkkel.
  • Folyamatosan teszteled a készülő modulokat, a működést összeveted a rendszertervvel (és a közben elhangzott ügyfél kérésekkel 😊).
  • Támogatod a fejlesztőt az automata teszt összeállításában.
  • Ütemezed a projekt feladatokat. (Sprintek előkészítése, Product backlog vezetése.)
  • Ellenőrzöd és jóváhagyod a készülő pénzügyi riportok, nyomtatások működését a fejlesztés során.
  • Átadod az új program részeket, oktatod a felhasználókat.
  • A bevezetés, oktatás során a rendszer finomhangolásához összegyűjtöd a fejlesztési igényeket, rendszerezed és továbbítod a Fejlesztési vezetőnek.
  • Felhasználói leírást és megvalósulási dokumentációt készítesz illetve véleményezed a munkatársak által készített dokumentációkat pénzügyi szempontból.
  • Támogatod a Kereskedelmi vezetőt az értékesítés záró szakaszában.
  • Rendszerezed a megismert ügyfél igényeket.
  • Megvalósítási koncepciót készítesz az árajánlathoz.
  • Javaslatot adsz az árajánlat kalkulációra (ár, határidő).

 

Szakmai elvárások:

  • Felsőfokú végzettség pénzügyi témában.
  • Pénzügyi fogalmak, szabályok naprakész ismerete.
  • Képben van a számviteli alapfogalmakkal (mérleg, eredménykimutatás, Áfa törvény alap ismeretei).
  • Pénzügyi és könyvelési összefüggések átlátása (szállító, vevő, bank, áfa, vegyes, tárgyi eszköz).
  • Gazdasági elszámolások és pénzügyi kimutatások átlátása.
  • Projekt menedzsment ismeretek (Scrum és/vagy általános projektmenedzsment).
  • Logikus gondolkodás.
  • Megbízható, precíz munkavégzés.
  • Jó kommunikáció szóban, érthető fogalmazás írásban.

 

Előny:

  • Vállalatirányítási rendszerek ismerete.
  • Adatbáziskezelés (SQL) ismeretek.
  • Programozói ismeretek.
  • Jogosítvány, B kategória.
  • Saját gépjármű.
  • Angol nyelvtudás.

 
Milyen nehézségekkel kell szembenézned a munkád során:

  • Az első időszakban meg kell tanulnod a TRS programok alapvető felépítését, működését.
  • Meg kell ismerned a megrendelő cégek működését.
  • Képviselned kell az ügyfél érdekeit, meg kell értetned magad a fejlesztő munkatársakkal.
  • Képviselned kell a TRS érdekeit, meg kell értetned magad a megrendelő munkatársaival.
  • Az ügyfél néha nem tudja mit akar.
  • Gyakran új emberekkel kell kijönni, kommunikálni.
  • A határidő mindig rövid, mindenki mindent azonnal szeretne.
  • El kell fogadtatnod az összeállított rendszertervet a megrendelővel.
  • Át kell nézned, tesztelned kell az elkészült rendszert.
  • El kell fogadtatnod az elkészült program részeket a megrendelővel.
  • Türelmesen oktatni és segíteni kell a felhasználókat.
  • Folyamatosan tanulni kell.
 

Elég precíz vagy? Jól kommunikálsz? Olyan kollégára van szükségünk, aki összetett problémákat tud logikusan, precízen megoldani és dokumentálni, rendelkezik informatikai ismeretekkel, és nem fél a kihívástól, a folyamatos tanulástól.


Jelentkezz!

E-mail cím:         baracsigabor@trs.hu