Vállalatirányítási rendszer rugalmasan, az Ön igényei szerint

Ön itt áll:

KezdőlapReferenciákTREND vállalatirányítási rendszer
TREND vállalatirányítási rendszer

TREND vállalatirányítási rendszer

A rendszerben megtalálhatók mind azok a modulok, amelyek egy cég működtetéséhez szükségesek, legyen az szolgáltató vagy termelő vállalkozás. A termék felöleli az ajánlatkészítéstől a szerződés nyilvántartásán át az anyagbeszerzést, a raktárkezelést, ahol lehet automatikussá téve a folyamatot. Termelő tevékenység esetén a gyártás előkészítést támogató modul lehetővé teszi az anyagszükséglet és a gépkapacitás tervezését, a termelés nyomon követését. A vezetők döntéseiben segítséget nyújtó, a megrendelő kívánsága szerint összeállított, a cég informatikai rendszerének adataira vonatkozó statisztikai kimutatásokat is tartalmaz a program. A rendszert teljes mértékben az adott tevékenységre szabjuk, nemcsak működésében, hanem a képernyőn megjelenő szakkifejezésekben is. Így a felhasználók sokkal hamarabb elsajátítják a program használatát.

A Trend rendszerben a következő alap „dobozos” modulok érhetők el:

  • Ajánlatkészítés
  • CRM
  • Szerződések kezelése
  • Iktatás, dokumentum kezelés
  • Munkatársak kezelése
  • Projektek
  • Munkalapok készítése
  • Műhely
  • Felmérési naplók
  • Projekt utókalkuláció
  • Gépek, gépjárművek
  • Partnerek
  • Készletnyilvántartás
  • Anyaggazdálkodás, beszerzés
  • Vevői rendelések
  • Leltár
  • Számlázás
  • Szállítói számlák nyilvántartása
  • Főkönyv
  • Házipénztár
  • Tárgyi eszközök



  • Könnyen kezelhető
    • A programmal bárki könnyen elboldogul kezelő felületei egységesek, átláthatóak és kézre állnak.
  • Távoli elérés
    • Interneten keresztül bárhonnan elérhető a rendszer, de csak a hozzá tartozó felhasználói programmal, ezért az adatai biztonságban vannak.
  • Papírmentes dokumentumkezelés
    • Minden papír és nem papír alapú dokumentumot tárolni tud a rendszerben, közvetlenül azokhoz az ügyekhez csatolva, amelyekhez tartozik.
  • Feladat kezelés
    • Lehetővé teszi feladatok azonnali kiadását, és felelősök hozzárendelését, bármilyen üggyel kapcsolatban, a kiadott feladatok pontos, naprakész nyomon követését, ellenőrzését, számonkérését. Mindig tudni fogja, hogy a munkatársai mit csinálnak, még akkor is, amikor ön nem látja őket. Ezzel elkerülhető az el nem végzett feladatok okozta erkölcsi és anyagi károk.
  • Ár és költségkezelés
    • Már az árajánlat kiadásakor láthatja az előre kalkulálható kiadásokat, így mindig olyan áron fog tudni ajánlatot tenni, ami megéri önnek.
  • Utókalkuláció
    • A bármikor a projekt közben vagy a végén pontosan látni fogja az adott projekten ki, mikor, hol, mivel, mennyit dolgozott, a projekt, milyen költségekkel járt és mennyi bevétel származott belőle.
  • Dinamikus és rugalmas nyilvántartások, adatszolgáltatások
    • A rendszerben olyan adatokat tart nyílván, amit csak akar és a nyilvántartott adatokhoz, akkor és úgy férhet hozzá, ahogyan csak szeretne, így megszabadítja alkalmazottait és saját magát a rengeteg időt rabló adatgyűjtéstől és adminisztrációtól, aminek köszönhetően a munkaidő nagy részét termelő munkára lehet fordítani. Ettől növekszik majd a cége kapacitása vagy akár megspórolhatja egy adminisztrációs munkatárs költségeit is.
Nem várjuk el, hogy a megrendelő cég úgy működjön ahogyan a mi szoftverünk, inkább megcsináljuk olyanra a szoftvert, hogy az a lehető legjobban kiszolgálja a megrendelő folyamatait.
TR-Soft
Program általános jellemzői, műszaki paraméterei:
Fejlesztői környezet:
Adatbázis:
Futtatási környezet:
Távoli elérés:
MS.Net
MS SQL 2008 R2
Magyar nyelvű Windows XP/Vista/7 operációs rendszer
Bárhonnan VPN kapcsolaton keresztül

  • A rendszerbe csak felhasználónévvel és jelszóval rendelkező felhasználó léphet be és mindenki csak olyan funkciókat és adatokat érhet el, amihez jogosultsága van.
  • A csatolt dokumentumokat a rendszer speciális tikosítással kódolva menti el így megakadályoz minden utólagos manipulációt.
  • Több munkaállomás egyidejű kiszolgálására alkalmas a rendszer, akár irodán belüli hálózaton keresztül, akár Interneten keresztül.
  • Minden adatot csak egyszer kell rögzíteni a rendszerben, mert az adatbázisban szereplő adatokhoz minden modul és felhasználó jogosultság szerint hozzáfér. A rendszerben azokak és csak azokat az adatokat kell nyilvántartani, amit a megrendelő folyamatai igényelnek. Ezen adatok meghatározására a pontos rendszer specifikációban kerül sor.
  • Automatikusan módosul minden olyan adat, amelyre kihat egy másik adat módosítása.
  • Excel export kérhető bármelyik adattábláról, kiválasztva, mely adatokat kívánják exportálni.
  • Szűrni lehet az adatlistákat mindegyik adattáblában, többféle szempont szerint is. A rendszeresen használt szűrési feltételeket el is lehet menteni.



Mindegyik modulban lehetőség van, minden egyes adatsorhoz (rekordhoz) hozzárendelni:

  • Naplóbejegyzést, amivel nyomon követhetőek a fontos események, intézkedések minden módosítás, státuszváltozás.
  • Feladatot, aminek segítségével az adott dologgal kapcsolatban adhatunk ki feladatokat magunknak vagy másoknak, felelős megjelöléssel, határidővel és egyéb paraméterekkel, részletes utasításokkal. Beállíthatjuk, hogy a feladatot ki tekintheti elvégzettnek: az, aki elvégezte vagy csak az, aki kiadta.
  • Dokumentumot, ami lehet dokumentum, kép, hang, video, vagy bármilyen egyéb fájl típus. A megtekintéshez csak rá kell kattintani, és külön ablakban megjelenik (feltéve, ha a gépen elérhető az adott fájltípus megjelenítéséhez szükséges alkalmazás, PL: CAD terv fájlokhoz CAD megjelenítő vagy maga a tervező program).



  • Státuszokat jelölhet és módosíthat, amivel egyszerűen lehet az egyes adatsorok, ügyek állapotát (státuszát) nyomon követni. (pl: egy árajánlat „folyamatban”, „beszállítói árakra vár”, „elkészült”, „ellenőrzött/kiküldhető”, „kiküldött”, „alku alatt”, „elfogadott”, stb. vagy egy adott megrendelés teljesítése éppen hol tart, egy számla „kiküldött”, „befogadott”, „kifizetett”, „késedelmes”, stb.) Ezeket a státusz típusokat Önök határozhatják meg szabadon.

  • Egységes menürendszerrel és logikával működik minden modul, a kezelő felületek szinte egyformák, így a kezelése könnyen és gyorsan megtanulható. A későbbi fejlesztések miatti változások nem terhelik felhasználót.

  • Az adatok megjeleníthetőek táblázatos formában és egyedi nézetben is.

  • Az egyes modulok mindig külön ablakban jelennek meg. Így egyszerre több modulban is lehet párhuzamosan dolgozni.




Nem ajánljuk a rendszerünket az Ön cégének
  • ha szeretnek az elmaradt adminisztráció miatt túlórázni
  • ha képesek fejben nyomon követni több száz párhuzamosan futó projektet
  • ha szeretnek több excel tábla és egyéb softver között adatokat másolgatni
  • ha imádnak papírokkal dolgozni, mert szeretik a papírok érintését, szagát
  • ha szeretik a vakrepülés izgalmát, amikor még nem tudni meg fogja-e érni a bevállalt munka és nem tudni ki fogja és mikor megcsinálni
  • ha szívesebben töltik az időt már meglévő adatok ismételt rögzítésével és papírok keresgélésével ahelyett, hogy valami hasznosat és fontosat csináljanak
  • ha szeretik, hogy minden nap újra ki kell találni melyik rutin feladatot ki és hogyan csinálja
ÉS nem ajánljuk a rendszert ÖNNEK, mint a cég vezetőjének

  • ha jó érzéssel tölti el, hogy minden az ön vállán nyugszik, minden felelősség az öné
  • ha szereti a meglepetéseket, amikor visszatér az irodába
  • ha szereti az embereit letorkolni, amiért nem csináltak meg valami fontosat
  • ha élvezi a nélkülözhetetlenség élményét, hogy ön nélkül összedőlne a nehezen felépített cége
  • ha szívesebben tölti az egész nyarat az irodában a munkatársaival, mint a tengerparton a szeretteivel.



Egyszóval, ha nem kell egyszerre „700 felé szakadnia” vagy szereti, hogy a saját cége rabszolgája, akkor nincs ránk szüksége,

mivel MI A SZABADSÁGOT KINÁLJUK ÖNNEK

FIGYELMEZTETÉS!!!
mellékhatas
A rendszer használatának az alábbi “mellékhatásai” vannak:
  • Felszabadulnak erőforrásai, amitől
  • Növekszik a cége kapacitása,
  • Gyorsabban tud reagálni a piaci folyamatokra, eseményekre, és így
  • Megelőzheti a versenytársait
  • Elkerülheti a nem kívánt veszteséges megrendeléseket.
  • Megtudhatja hová folyik el a cégéből a pénz feleslegesen.
  • Javul a szolgáltatásainak minősége, ezért
  • Elégedettebbek lesznek a vevői és mint tudjuk az elégedett vevő Még több vevőt hoz.
  • Helyettesíthetővé válnak a munkatársak, így
  • Nem fog függeni soha egyetlen alkalmazottjától sem a cége zavartalan működése.
  • Növekszik a cége bevétele, csökkenek a költségei így növekszik a profit.