Support

  • You are here:
  • Home
  • Support

Többféle support csomagból választhatja ki az elvárásainak megfelelő szolgáltatást.

Szolgáltatás típusStabilitásFejlődésÓradíjas

Részletek

Részletek

Részletek

Előnyei
  • Azonnali hibaelhárítás
  • Magas szintű felhasználói támogatás.
  • "Örök fiatalság" garancia
  • Azonnali hibaelhárítás
  • Magas szintű felhasználói támogatás.
  • "Örök fiatalság" garancia
  • A felmerülő új igények azonnali magvalósítása
  • Tervezhetők a költségek
Nincs havidíj
Hibaelhárítási határidő sürgős esetben8 óra8 óraNincs
Akkor válassza, ha...
  • Fontos a rendszer folyamatos működése
  • Fontos az azonnali segítség a Felhasználóknak
  • Legalább 1 éve változatlanul működik a rendszer
  • A legmagasabb szintű szolgáltatást várja el tőlünk
  • Fontos, hogy a rendszer a cégével együtt fejlődjön
  • Új a rendszer, gyakran merülnek fel kérdések
  • A cége jól működik a rendszer nélkül is
  • Nincs a rendszerben nagyon fontos adat
  • A munkatársai önállóan megoldják a felmerülő problémákat
Szolgáltatási díjStabilitás alapdíj + óradíj alapú elszámolás.Stabilitás alapdíj + előre lekötött órakeret.Tisztán óradíj alapú elszámolás.

Stabilitás csomag

Folyamatos működés minden körülmények között

Dedikált, személyes kapcsolattartó

“Örök fiatalság garancia”

Biztosított a rendszere folyamatos működése és probléma esetén a hiba gyors elhárítása.

A rendszere minden körülmények között folyamatosan működik, kollégái dolgozni tudnak és elérik a szükséges adatokat.
Azonnal választ kap a kérdéseire, és megoldást a felmerült problémáira.
Nem akkor kell (a fejéhez ????) kapkodnia, ha már elromlott valami. A működés folyamatosan ellenőrzött.

 

Magas szintű felhasználói támogatást kap.

Céged dedikált kapcsolattartó kollégát kap a napi együttműködéshez akit kollégái is személyesen ismernek. Képzett munkatársat, akinek helyismerete van, érti a cége és a rendszere működését ezért valódi válaszokat és megoldást tud nyújtani a felmerülő kérdésekre.
A kacifántosabb kérdések megoldásához kiemelt szakértői támogatáshoz is hozzájut. A cége és a rendszere működését ismerő senior tanácsadó munkatársunkat is bármikor eléri telefonos vagy akár személyes konzultációra.

 

„Örök fiatalság” garanciát kap a rendszerre

Fontos szempont, hogy az elkészült rendszere mennyi ideig lesz használható?
Mikor kell majd a megszokott, jól működő rendszert valamiért lecserélni?
Egy szoftver rendszer életciklusa során felmerülhetnek ilyen problémák:

  • Új operációs rendszeren nem megfelelően működik egy funkció…
  • Feltaláltak egy új eszközt (pl. táblagép típust vagy vonalkód olvasót) amely segítene a rendszer használatban, de nem létezett még a fejlesztés során.

Az „Örök fiatalság” szolgáltatásunk megoldást nyújt ezekre a kérdésekre. A megszokott rendszere sohasem avul el, nem kell majd a technológia változása miatt lecserélnie és erre garanciát vállalunk.

Akkor válassza ezt a típust, ha…

  • Kiemelten fontos Önnek, hogy a rendszer folyamatosan és hibamentesen működjön.
  • Fontos, hogy a munkatársai azonnali segítséget kapjanak egy felmerült kérdésre.
  • A rendszere legalább egy éve változatlan formában működik, ritkán merülnek fel kérdések vagy új ötletek.
  • Vannak felkészült „kulcs” felhasználói, akik képesek segíteni a többi munkatársát a program használatában.
  • Változatlanok a csapata tagjai akik a rendszert használják.

Működése:

Vegyes az elszámolás, van egy alap havidíj és ezt kiegészíti az óradíj az időráfordítás alapján.
Az üzembiztonsághoz, az adatok biztonságához és a rendelkezésre álláshoz szükséges tevékenységeket folyamatosan végezzük. További szolgáltatási tevékenységet kérés alapján, csak előre egyeztetve végzünk.

Fejlődés csomag

Folyamatos működés minden körülmények között

“Örök fiatalság garancia”

Dedikált, személyes kapcsolattartó

Új igények folyamatos megvalósítása

Tervezhető költségek

Biztosítja a Stabilitás csomag minden előnyét:

  • biztosított a rendszere folyamatos működése,
  • magas szintű felhasználói támogatást kap,
  • „Örök fiatalság” garanciát kap a rendszerre,

és a problémák megoldásán túl a folyamatos fejlődésre, a működés állandó tökéletesítésére fókuszál. Így érhető el a vállalati folyamatok és a rendszer tökéletes összhangja.

 

Biztosítja, hogy új igényei folyamatosan megvalósuljanak.

Az előre lekötött tanácsadási és fejlesztési kapacitás biztosítja, hogy a felmerülő igényei folyamatosan megvalósuljanak. A vállalatirányítási rendszer így együtt él és fejlődik a cégével.
Ez a csomag teszi lehetővé legjobban a költségek tervezését.

 

„Örök fiatalság” garanciát kap a rendszerre

Fontos szempont, hogy az elkészült rendszere mennyi ideig lesz használható?
Mikor kell majd a megszokott, jól működő rendszert valamiért lecserélni?
Egy szoftver rendszer életciklusa során felmerülhetnek ilyen problémák:

  • Új operációs rendszeren nem megfelelően működik egy funkció…
  • Feltaláltak egy új eszközt (pl. táblagép típust vagy vonalkód olvasót) amely segítene a rendszer használatban, de nem létezett még a fejlesztés során.

Az „Örök fiatalság” szolgáltatásunk megoldást nyújt ezekre a kérdésekre. A megszokott rendszere sohasem avul el, nem kell majd a technológia változása miatt lecserélnie és erre garanciát vállalunk.

Akkor válassza ezt a típust, ha…

  • Kiemelten fontos Önnek, hogy a rendszer folyamatosan és hibamentesen működjön.
  • Fontos, hogy a munkatársai azonnali segítséget kapjanak egy felmerült kérdésre.
  • A legmagasabb szintű szolgáltatást várja el tőlünk.
  • Fontos Önnek, hogy a vállalatirányítási rendszer a cégével együtt éljen és fejlődjön.
  • Új, frissen bevezetett a rendszer. Gyakran merülnek fel kérdések, felhasználói problémák.

 

Működése:

Magában foglalja a Stabilitás csomagot és ezen felül előre lekötött tanácsadási, fejlesztési órákat is tartalmaz.
Az időkeret kihasználtságát negyedéves időszakokra vizsgáljuk ezzel is biztosítva a rugalmasságot.

Óradíjas csomag

Tisztán óradíj alapú működés.

Ebben az esetben nincs rendszeres havidíj. Csak az elvégzett munkák után kell fizetni az időráfordítás alapján.
Ez a működési mód pénzügyi szempontból vonzó lehet. Ennek ellenére még kis rendszerek esetében is ritkán jelent hosszú távon előnyös megoldást, mert nem biztosít a Felhasználóknak napi támogatást.

 

Akkor válassza ezt a típust, ha…

  • A cége problémamentesen tud működni a rendszer nélkül is néhány hétig.
  • Egyszerű a rendszer és nem kezel benne kiemelt fontosságú vagy „érzékeny” adatokat.
  • A munkatársai jól képzettek, képesek önállóan megoldást találni egy-egy felmerülő problémára.

 

Működése:

Minden szolgáltatási tevékenységet előre egyeztetve, kérés alapján végzünk.
Az elszámolás tisztán óradíj alapú, „havidíj mentes”.